Geçen sene girmiştim hiçde taktığım bişey değildi onun için vallahi 1 tane bile soru çözmedim çözmemde çünkü çok saçmalık ancak anadolu lisesi isteyenlere söylemiyorum onlar için gerekli galiba. Niye takmadım diploma notu var ben ticaret lisesi istiyordum ve diploma notu ile çok rahat girebiliyordum inş. sınavın güzel geçmiştir bu arada diploma notum 4,05 di şimdi bölüm seçicez inş. bu sene.