• 07-06-2008, 17:46:03
    #10
    Bakırköyün neresindensin bakalım ? Okulunda Bakırköydemi ?

    Yarınki sınavda da başarılar.
  • 07-06-2008, 17:46:15
    #11
    Başarılar dilerim...
  • 07-06-2008, 17:47:22
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Bende giricem . Tüm Girenlere Başarılar
  • 07-06-2008, 17:47:27
    #13
    Başarılar dilerim, yarın oks ye girenlerin resmini çekersem forumda yayınlarım
  • 07-06-2008, 17:48:12
    #14
    MєtTo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bakırköyün neresindensin bakalım ? Okulunda Bakırköydemi ?

    Yarınki sınavda da başarılar.
    Bakırköy İncirli-Kartaltepe de oturuyorum. Okul çok yakın yürüyerek 2 dk sürmüyor (i.Ahmet Hamdi Tampınar)

    Teşekkürler Arkadaşlar.
  • 07-06-2008, 17:48:52
    #15
    o halde başarılar VMY
  • 07-06-2008, 17:51:12
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Sınava giren tüm arkadaşlara başarılar
  • 07-06-2008, 17:51:38
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Başarılar Dilerim.
    Yarın kardeşim haftayada ben Öss ye girecem
  • 07-06-2008, 17:52:28
    #18
    VMY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bakırköy İncirli-Kartaltepe de oturuyorum. Okul çok yakın yürüyerek 2 dk sürmüyor (i.Ahmet Hamdi Tampınar)

    Teşekkürler Arkadaşlar.
    Bende Yenimahalledeyim.Okuluda biliyorum.Hayırlısı olsun.Tekrar başarılar.