Bakırköyün neresindensin bakalım ? Okulunda Bakırköydemi ?
Yarınki sınavda da başarılar.
OKS ye giren tüm kardeşlerime başarılar (:
63
●3.505
- 07-06-2008, 17:48:12Bakırköy İncirli-Kartaltepe de oturuyorum. Okul çok yakın yürüyerek 2 dk sürmüyorMєtTo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

(i.Ahmet Hamdi Tampınar)
Teşekkürler Arkadaşlar. - 07-06-2008, 17:52:28Bende Yenimahalledeyim.Okuluda biliyorum.Hayırlısı olsun.Tekrar başarılar.VMY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
. Tüm Girenlere Başarılar
(i.Ahmet Hamdi Tampınar)