Konu
OKS ye giren tüm kardeşlerime başarılar (:
07-06-2008, 17:48:12
#14
VMY
MєtTo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bakırköyün neresindensin bakalım ? Okulunda Bakırköydemi ?
Yarınki sınavda da başarılar.
Bakırköy İncirli-Kartaltepe de oturuyorum. Okul çok yakın yürüyerek 2 dk sürmüyor
(i.Ahmet Hamdi Tampınar)
Teşekkürler Arkadaşlar.