VMY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bakırköy İncirli-Kartaltepe de oturuyorum. Okul çok yakın yürüyerek 2 dk sürmüyor (i.Ahmet Hamdi Tampınar)

Teşekkürler Arkadaşlar.
Bende Yenimahalledeyim.Okuluda biliyorum.Hayırlısı olsun.Tekrar başarılar.