Konu
OKS ye giren tüm kardeşlerime başarılar (:
07-06-2008, 17:52:28
#18
MєtTo
VMY adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bakırköy İncirli-Kartaltepe de oturuyorum. Okul çok yakın yürüyerek 2 dk sürmüyor
(i.Ahmet Hamdi Tampınar)
Teşekkürler Arkadaşlar.
Bende Yenimahalledeyim.Okuluda biliyorum.Hayırlısı olsun.Tekrar başarılar.