Konu
OKS ye giren tüm kardeşlerime başarılar (:
07-06-2008, 17:46:03
#10
MєtTo
Bakırköyün neresindensin bakalım ? Okulunda Bakırköydemi ?
Yarınki sınavda da başarılar.