Konu
OKS ye giren tüm kardeşlerime başarılar (:
09-06-2008, 09:52:44
#56
VMY
Ahmet94 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben girdim
21-3
12-6
12-5
24-1 yaptım 64 net var yani İnşallah istediğim anadolu lisesine girerim geçen sene 329 la almış taban
Tr ve Mat acayip kolaydı . TR yine iyide Mat. de birazcık takılmışsın
Umarım istediğin yere gidersin.