• 08-06-2008, 19:08:34
    #46
    Sorulara baktımda çok kolaymış
  • 08-06-2008, 19:42:10
    #47
    UmutCandan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ee başka giren kimse yok mu ?
    Tebrikler Vedat aferin
    Başka yok sanırım, ben geçen sene girdim 360 puan aldım
  • 08-06-2008, 19:42:17
    #48
    UmutCandan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ee başka giren kimse yok mu ?
    Tebrikler Vedat aferin
    Bende girdim umut çok basitti. Biz girdiğimizde de böyle basit miydi yoksa :'( Nasıl yapamamışız o zaman yaw
  • 08-06-2008, 21:35:16
    #49
    bende geçen sene girdim 316 puan ile düz liseye girdim bu kadar kolay sorsalardı ne vardı son oks diye 2+2 gibi soruları sormuşlar
  • 08-06-2008, 22:04:27
    #50
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Soruların kolay olması bişey değiştirmiyor. Puanlar yükselir.
    Yani sorular kolay olsa ben de fen lisesine giderdim mantığı işlemiyor burada
    Kontenjanlar sabit,netler yüksekse puanlar arası fark azalır ve puanlar tavan olur. Herşeyden önce; en önemlisi yüzdelik dilim.
  • 08-06-2008, 22:14:19
    #51
    Backdoor a katılıyor ve sorular ne kadar kolay olursa bir okadarda rakibim çıkar yanlışmıyım
  • 08-06-2008, 23:41:18
    #52
    Üyeliği durduruldu
    VMY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Backdoor a katılıyor ve sorular ne kadar kolay olursa bir okadarda rakibim çıkar yanlışmıyım
    Puanlar açıklanınca sen puanı at çöpe gitsin , yüzdelik dilime bak. Eğer türkiyede %8,%7 nin altında isen ; iyi yerler kazanırsın diyebilirim
  • 08-06-2008, 23:46:29
    #53
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşımın biri 98 Doğru Fenden 2 yanlış yaptı
  • 09-06-2008, 01:53:18
    #54
    unlem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başka yok sanırım, ben geçen sene girdim 360 puan aldım
    len turgaycan ben seni benle yaşıt sanıyordum

    büyük müşüm senden