Konu
OKS ye giren tüm kardeşlerime başarılar (:
08-06-2008, 21:35:16
#49
deejayss
bende geçen sene girdim 316 puan ile düz liseye girdim bu kadar kolay sorsalardı ne vardı son oks diye 2+2 gibi soruları sormuşlar