Soruların kolay olması bişey değiştirmiyor. Puanlar yükselir.
Yani sorular kolay olsa ben de fen lisesine giderdim mantığı işlemiyor burada
Kontenjanlar sabit,netler yüksekse puanlar arası fark azalır ve puanlar tavan olur. Herşeyden önce; en önemlisi yüzdelik dilim.