Konu
OKS ye giren tüm kardeşlerime başarılar (:
08-06-2008, 19:42:10
#47
unlem
UmutCandan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ee başka giren kimse yok mu ?
Tebrikler Vedat aferin
Başka yok sanırım, ben geçen sene girdim 360 puan aldım