Konu
OKS ye giren tüm kardeşlerime başarılar (:
09-06-2008, 01:53:18
#54
fir4t
unlem adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Başka yok sanırım, ben geçen sene girdim 360 puan aldım
len turgaycan ben seni benle yaşıt sanıyordum
büyük müşüm senden