Konu
OKS ye giren tüm kardeşlerime başarılar (:
09-06-2008, 02:01:27
#55
Ahmet94
Üyeliği durduruldu
ben girdim
21-3
12-6
12-5
24-1 yaptım 64 net var yani İnşallah istediğim anadolu lisesine girerim geçen sene 329 la almış taban