Konu
OKS ye giren tüm kardeşlerime başarılar (:
07-06-2008, 19:01:26
#20
LincolnSamet
bende 14,5 yaşındayım ama anadolu öğretmen lisesine girdim sen geç kalmışın
neyse başarılar güveniyorum sana başarabilirsin
kolay zaten oks ya bakma bi sene çalış çalış diyolar