• 24-01-2018, 01:37:23
    #19
    İş kafada bitiyor hocam ortada hırslanacağınız bir mevzu yoksa 1-2 gün yapar bırakırsınız. örnek olarak kız arkadaşınızdan kilonuz yüzünden ayrılmışsınızdır veya sürekli dalga geçilen birisinizdir kilonuz yüzünden veya aynaya baktığınızda utanıyorsanız ozaman irade ortaya çıkmaya başlıyor başınıza böyle bir olay gelmedikçe biraz zor olacağını düşünüyorum . Başta dediğim gibi iş sadece kafa bitiyor , eğer ciddi şekilde rahatsız olursanız emin olun düzenli çalışmaya başlıyacaksınız...
  • 24-01-2018, 01:59:15
    #20
    Bende bu aralar fırında sütlaca bağımlı oldum.
    Günde bir tane yemem gerekiyor illaki
  • 24-01-2018, 08:59:07
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Nurullahtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İş kafada bitiyor hocam ortada hırslanacağınız bir mevzu yoksa 1-2 gün yapar bırakırsınız. örnek olarak kız arkadaşınızdan kilonuz yüzünden ayrılmışsınızdır veya sürekli dalga geçilen birisinizdir kilonuz yüzünden veya aynaya baktığınızda utanıyorsanız ozaman irade ortaya çıkmaya başlıyor başınıza böyle bir olay gelmedikçe biraz zor olacağını düşünüyorum . Başta dediğim gibi iş sadece kafa bitiyor , eğer ciddi şekilde rahatsız olursanız emin olun düzenli çalışmaya başlıyacaksınız...
    98 kiloyken zayıflamaya başlıcam diye gittim 36 beden kotlar ve m beden tshırtler aldım ki kendimi gaza getireyim bunları giyicem diye ama olmadı. Yani zorunluluk olarak kendimi mutlu hissetmiyorum daha önce bi yere gittim mi terlemezken bakıyorum şimdi terliyorum. Neyse bakalım bugün yeniden Bismillah diyerek başladık bakalım. 2 ay sonra konuya gelip 90 kiloya düştüm diye yazarım inşallah
  • 24-01-2018, 09:07:01
    #22
    TLC kanalında akşamları Ağır Yaşamlar bence biraz izleyin. Sonrasında diyetisyen vs için daha çabuk karar verebilirsiniz. Zor bir durum.
  • 24-01-2018, 09:16:05
    #23
    direk diyetisyene git pahalı olanlara gitme ilk etapta o sana ne yapacağını söyleyecek ve buzdolabına diyet listeni as dolaba elin gidince listeyi göreceksin.
    kilo vermeyi oyun gibi düşün.

    emin ol verirsin hiç zor değil ödem sökücü sularıda kendin evinde yapıp kullandın mı mis gibi kilo verirsin
  • 24-01-2018, 09:19:55
    #24
    Hocam 190 Boy 85 kiloydum.
    günde 8000 kaloriden fazla kalori alıyordum eğitimde yakıyordum. haftalık da 2-3 kilo veriyordum. o kadar abur cubur da yememe ragmen

    Ama hareketsiz oldugum donemde 2500 kalori aldıgımda şişömanlamaya başladım.

    imkanın varsa aktif spora yağ yakıcı kullanmaya başla. Koşu yap yapamıyorsan yürüyüş yap.
    abur cuburu zaten kes zayıflamak istyiorsan. onun haricinde abartmamak şartıyla yine yemeğini ye. sık sık ye ama az az ye. karbonhidrat ve şelkeri kısarak protein ağırlıklı menüler ile
  • 24-01-2018, 10:01:11
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Bence öncelikle psikolojik destek almanız gerekiyor sizi yemeye iten olgulardan kurtulmak için bir uzmandan yardım almanısınız daha sonra bir beslenme uzmanından yardım alabilirsiniz.TLC kanalını da izlemenizi tavsiye ederim gerçi oradakiler morbit obez insanlar ama size bir örnek teşkil etmesi açısından önemli olabilir.
  • 24-01-2018, 13:15:02
    #26
    hocam boğazını tut.
    nefsine hakim ol eğer olamıyorsan yenik bir insan olarak gör kendini..
    inan ben çoğu yemekten bıktım nadir yemek yiyorum 2 ay olacak zayıflıyorum.nası zayıflıyorum yemiyorum öncelikle kibrit kutu misali..
    aç kal korkma inan hiçbirşey olmuyor bedene gıda girmeyince kilo da almıyorsun..
    durumun iyi ise koşu bandı al bol bol günde 10 bin adım at..
    yağlı yeme ekmek hamur makarna uzak dur...ben 1 ay ağzıma ekmek sürmedim tatlı olan hiçbirşey yeme...
  • 24-01-2018, 13:25:42
    #27
    Üyeliği durduruldu
    facerazzi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TLC kanalında akşamları Ağır Yaşamlar bence biraz izleyin. Sonrasında diyetisyen vs için daha çabuk karar verebilirsiniz. Zor bir durum.
    aynen hocam izliyorum akşamları denk geldikçe onlar bayağa aşırı Allah korusun. Devam edersek sonumuz oyle olur