Nurullahtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İş kafada bitiyor hocam ortada hırslanacağınız bir mevzu yoksa 1-2 gün yapar bırakırsınız. örnek olarak kız arkadaşınızdan kilonuz yüzünden ayrılmışsınızdır veya sürekli dalga geçilen birisinizdir kilonuz yüzünden veya aynaya baktığınızda utanıyorsanız ozaman irade ortaya çıkmaya başlıyor başınıza böyle bir olay gelmedikçe biraz zor olacağını düşünüyorum . Başta dediğim gibi iş sadece kafa bitiyor , eğer ciddi şekilde rahatsız olursanız emin olun düzenli çalışmaya başlıyacaksınız...
98 kiloyken zayıflamaya başlıcam diye gittim 36 beden kotlar ve m beden tshırtler aldım ki kendimi gaza getireyim bunları giyicem diye ama olmadı. Yani zorunluluk olarak kendimi mutlu hissetmiyorum daha önce bi yere gittim mi terlemezken bakıyorum şimdi terliyorum. Neyse bakalım bugün yeniden Bismillah diyerek başladık bakalım. 2 ay sonra konuya gelip 90 kiloya düştüm diye yazarım inşallah