İş kafada bitiyor hocam ortada hırslanacağınız bir mevzu yoksa 1-2 gün yapar bırakırsınız. örnek olarak kız arkadaşınızdan kilonuz yüzünden ayrılmışsınızdır veya sürekli dalga geçilen birisinizdir kilonuz yüzünden veya aynaya baktığınızda utanıyorsanız ozaman irade ortaya çıkmaya başlıyor başınıza böyle bir olay gelmedikçe biraz zor olacağını düşünüyorum . Başta dediğim gibi iş sadece kafa bitiyor , eğer ciddi şekilde rahatsız olursanız emin olun düzenli çalışmaya başlıyacaksınız...