Hocam 190 Boy 85 kiloydum.
günde 8000 kaloriden fazla kalori alıyordum eğitimde yakıyordum. haftalık da 2-3 kilo veriyordum. o kadar abur cubur da yememe ragmen

Ama hareketsiz oldugum donemde 2500 kalori aldıgımda şişömanlamaya başladım.

imkanın varsa aktif spora yağ yakıcı kullanmaya başla. Koşu yap yapamıyorsan yürüyüş yap.
abur cuburu zaten kes zayıflamak istyiorsan. onun haricinde abartmamak şartıyla yine yemeğini ye. sık sık ye ama az az ye. karbonhidrat ve şelkeri kısarak protein ağırlıklı menüler ile