hocam boğazını tut.
nefsine hakim ol eğer olamıyorsan yenik bir insan olarak gör kendini..
inan ben çoğu yemekten bıktım nadir yemek yiyorum 2 ay olacak zayıflıyorum.nası zayıflıyorum yemiyorum öncelikle kibrit kutu misali..
aç kal korkma inan hiçbirşey olmuyor bedene gıda girmeyince kilo da almıyorsun..
durumun iyi ise koşu bandı al bol bol günde 10 bin adım at..
yağlı yeme ekmek hamur makarna uzak dur...ben 1 ay ağzıma ekmek sürmedim tatlı olan hiçbirşey yeme...