• 24-01-2018, 00:22:23
    #10
    yildirimx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    keşke öyle almak istesem ben de hocam ya alması kolay da vermesi zulüm.tembellikte derken sabahtan akşama kadar işte oturuyoruz iki yıldır spor saonuna yazılıyım yıllık kayıt olup toplasan 30 gün gitmemişimdir. Bi türlü beceremiyorum bazen bi motive oluyorum bi kaç gün sonra gidiyor o motivasyon da kim gitcek şimdi salona diyorum. Eve koşu bandı aldım bi hevesle onu yaparım diye o da ne biliym bir türlü olmuyorYani tam spor yapayım diyorum bir sürü iş varmış gibiyani şuan bir işim yok ama şuan da akşam akşam millet ses gider vs 3saat önce de ya dur az tv ye bakayım vs bir türlü yapamıyorum ki yapsam dahi bu yediklerimle erimek mumkun değildir diye düşünüyorum
    Hocam açıkçası aynı şehir de olsaydı, yeminle tazı gibi koştururdum sizi Açıkçası benim de çok erindiğim zamanlar oluyor ama zihnim erindiğim zamanları yeniyor. Biraz çılgın olun hocam, gerçekten. Eğer sahil falan yakınsa inin orada koşun veya değilse de sahile kadar yürüyün, ormanlık alan var ise orada koşun. Eşiniz, nişanlınız veya sevgiliniz var ise onunla birlikte yürüyüş/koşu yapın.
    Yakın arkadaşlarınız var ise onları ikna etmeye çalışın (o ara zaten sizde ikna olursunuz) onlarla birlikte koşulara yürüyüşlere çıkın. Ve hocam günlük minimum 2 litre su tüketin. Su çok önemli, haddinden fazla önemli.
  • 24-01-2018, 00:22:28
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Bence bilgisayarları çöpe atsak bu durum düzelir
  • 24-01-2018, 00:24:10
    #12
    Üyeliği durduruldu
    yildirimx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam kusura bakma ama bu kilo alamıyorum diyenlere acayip uyuz oluyorum ya
    Deme öyle sen gene etli butlusun bende zayıfım 63 kiloyum ve kilo almak istiyorum çok zayıf olup hastalıklı gibi gezmekte iyi değil
  • 24-01-2018, 00:27:10
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam açıkçası aynı şehir de olsaydı, yeminle tazı gibi koştururdum sizi Açıkçası benim de çok erindiğim zamanlar oluyor ama zihnim erindiğim zamanları yeniyor. Biraz çılgın olun hocam, gerçekten. Eğer sahil falan yakınsa inin orada koşun veya değilse de sahile kadar yürüyün, ormanlık alan var ise orada koşun. Eşiniz, nişanlınız veya sevgiliniz var ise onunla birlikte yürüyüş/koşu yapın.
    Yakın arkadaşlarınız var ise onları ikna etmeye çalışın (o ara zaten sizde ikna olursunuz) onlarla birlikte koşulara yürüyüşlere çıkın. Ve hocam günlük minimum 2 litre su tüketin. Su çok önemli, haddinden fazla önemli.
    hocam sorun orda benle birlikte koşuya gelecek kimseyi bulamıyorum birileriyle hep niyetlenıyoruz onlar benden beter çıkıyor bir de kilolu kimse de pek yok etrafımda ben nasıl bu hallere geldim anlamıyorum. Hemen üsküdar sahili yürüme 5dakika mesafesinde. Şimdi kışın işten gelince gidip koşsam diyorum donarım bu sogukta ne işin var diyorum yazıldıgım spor saonu eve bıraz uzak yurume 20dakka ona da yazılmakla yanlış yapmışız şimdi farkına varıyorum. Bilmiyorum hocam ya ama bakalım yarın dukan diyetine başlama niyetındeyım. Onunla bir ara vermiştim 8-10 kilo kadar en azından 100 ün altına bi atsam fazla bişey istemiyorum ya 90 larda olsam yeter aslında boksa gitmek istiyorum ama eve yakın boks salonu yok
  • 24-01-2018, 00:30:06
    #14
    Spora başlayın.Beslenme alışkanlığınız zamanla düzelecektir.Düzelmese bile en azından yediğiniz yiyeceklerin bir kısmını yakmış olursunuz
  • 24-01-2018, 00:31:54
    #15
    Üyeliği durduruldu
    bendede var aynı sorun 1,78 boy 96 olduk kilo olarakta daha 2 ay önce 84 den 78 e düştüm diye sevinmiştim ki antidepresanlardan sonrada daha fazla oldu gece yatıyom duramıyom kolada çok içiyom

    kürler falan yapıyorlar baya veren var ama işte boğazı tutmak asıl sorun
  • 24-01-2018, 00:34:32
    #16
    Üyeliği durduruldu
    F3rh4t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bendede var aynı sorun 1,78 boy 96 olduk kilo olarakta daha 2 ay önce 84 den 78 e düştüm diye sevinmiştim ki antidepresanlardan sonrada daha fazla oldu gece yatıyom duramıyom kolada çok içiyom

    kürler falan yapıyorlar baya veren var ama işte boğazı tutmak asıl sorun
    ya hocam bende bi 96 lara çıkmıştım dukan diyeti yaptım 2 ay kadar 85 lere düştüm oh be dedim rahatım geçen sene. Sonra yaz tatilinden döndükten sonra ne olduysa 90-95-100gördüm tartıda 100ü görünce ha diyete başlıyorum ha başlıcam derken bi baktım 108bugün tartıldım 112 kilo Dedim yarın bir daha yiyenin......
  • 24-01-2018, 00:39:28
    #17
    Yazdıklarında kendimi gördüm.hemen hemen hergun bugün çok yiyeyim yarın diyete başlayacağım diye yiyorum ama ertesi gün yine diyete başlayamiyirum. Bunun bir çaresini bulamadım. Bulan varsa söylesin bizde deneyelim😃
  • 24-01-2018, 00:41:44
    #18
    Üyeliği durduruldu
    siirvehikaye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazdıklarında kendimi gördüm.hemen hemen hergun bugün çok yiyeyim yarın diyete başlayacağım diye yiyorum ama ertesi gün yine diyete başlayamiyirum. Bunun bir çaresini bulamadım. Bulan varsa söylesin bizde deneyelim😃
    aynen hocam hiç sormayın ya bunu dıye dıye daha hızlı kılo aldım. Ulan ne de olsa yarın başlıcam bugün şunuda yiyeyim diye diye en az 3 ay geçti98lerde başlıyacaktım 112olduk. He ama YARIN KESİN BAŞLIYORUM .( Allah'ın izniyle)