• 24-11-2015, 21:47:59
    #46
    MandalinaJolie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ++ yulaf ezmesi tarifi vereyim sana 1 öğününde 1.200 kalori var hem çok lezzetli hem protein+karbonhidrat+vitamin deposu en azından günde 1 öğün bunu tüketirsen geriye kalan kalorileri alman kolaylaşır

    Malzemeler
    150gr yulaf ezmesi
    2 tam muz
    15 gr kuru üzüm
    15 gram ceviz
    150 ml süt
    tarçın

    Hazırlanışı
    150gr yulaf ezmemizin içerisine önceden hazırlamış olduğumuz kaynar suyu üzerini 1 parmak geçecek şekilde döküyoruz yulaf suyunu çektikten sonra bu suyu buz dolabında ya da derin dondurucuda bi yarım saat bekletiyoruz (soğuk servis etmek için)
    daha sonra ezip un ufak hale getirdiğimiz muzları içerisine ekliyoruz ardından 15gr ceviz ve 15gr kuru üzümleride ekledikten sonra ya 150ml süt ya da göz kararı bi miktarla döküp iyice karıştırıyoruz ve en sonunda üzerine tarçınımızı ekleyerek afiyetle yiyoruz hem günlük şeker ihtiyacını karşılar hem doyurur hem enerji verir
    Bu iyiymiş teşekkürler hocam. Eti lifalif var zaten bende de sadece yoğurtla karıştırıyordum bide böyle deniyim. Spordan öncede güzel enerji olur

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:47:59 -->-> Daha önceki mesaj 21:46:49 --

    imyusyil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç büyütülecek bi durumunuz yok. Programınızı takip edip, sağlıklı beslenin yeter. Kilo alacağım derken yağ bağlarsanız bir daha onlardan kurtulmak zor olacaktır.

    Ben de kilo alamıyordum. 62,5 kiloydum. Düzenli antrenman ve normal eskisi gibi beslenmem ile 70 kiloya çıktım. Şu an 66 kilodayım ve yağ yakmak için uğraşıyorum. 66 kilo bile bizim boyumuz için gayet ideal bir kilo. Önemli olan yağ bağlamadan, bu kiloyu bulmak.

    Tekrar uyarıyorum; hiçbir ekstra çaba sarf etmenize gerek yok.
    Hocam haklısınız ama ince gözüküyom ayna da vs. Tişört alırken bile small tişörtler bile zor geliyor. Çoğu zaman xsmall alıyorum Bu 62 kilom nerede bilmiyorum
  • 24-11-2015, 22:29:29
    #47
    sinir stresten uzak dur,ve mutlaka yatmadan önce yağlı yemek ye
  • 24-11-2015, 22:29:36
    #48
    Yaş kaç ?
  • 25-11-2015, 02:07:25
    #49
    çare cicibebe
    bir aydır geceleri düzenli bi şekilde sütlü bi paket yiyorum tartılmadım fakat belirgin bi şekilde kilo aldığımı hissediyorum
  • 25-11-2015, 03:42:53
    #50
    Üyeliği durduruldu
    cepoyunz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar. Kilo almaya çalıştıkça zayıflıyorum

    Ağırlık kaldırıyorum haftada 3 gün, spordan önce protein-karb. ağırlıklı besleniyorum. Spordan sonra da üniversitenin yemekhanesinden tüketiyorum ordan eve gelince de baklagil - tavuk vs yiyorum.

    Spora başlayalı 4 ay oldu, 3 kilo falan aldım ama sporu bıraktığım an kilo gidiyor ve omuzum kollarım incelmeye başlıyor. Bütçe de sınır yok yeter ki biri kilo alma yöntemi söylesin

    NOT: lütfen protein tozu al, gainer al karbonh. tozu al diyecekler ve sürekli çikolata,cips, pizza, hamburger ye diyecekler uzak dursun.



    Hocam hiç takmayin derim ben artık bende yıllardır zayifim çok yemek yerim hiç yemek sevmem vs ama kilo almıyorum (kurt vs vardır diye doktor doktor gezdiğim bile oldu) fakat insan alışıyor ve böyle daha iyi oluyor istediğim herşeyi yiyebiliyorum icebiliyorum kilo alma-verme derdim yok oh miss keyfe keder
  • 25-11-2015, 09:45:06
    #51
    MertOzgur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çare cicibebe
    bir aydır geceleri düzenli bi şekilde sütlü bi paket yiyorum tartılmadım fakat belirgin bi şekilde kilo aldığımı hissediyorum
    Bir aralar çok yemiştim. Yakınlarda ki markette çalışan komşu vardı sen mi yiyon bunu derdi evet kilo almak için derdim inanmazdı, tadını seviyon demi derdi
  • 25-11-2015, 09:49:38
    #52
    Cicibebe ile anca yağlı şekilde göbek alınır
    Adam obez olmaz umarım
  • 25-11-2015, 10:09:11
    #53
    cepoyunz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam haklısınız ama ince gözüküyom ayna da vs. Tişört alırken bile small tişörtler bile zor geliyor. Çoğu zaman xsmall alıyorum Bu 62 kilom nerede bilmiyorum
    Bu durumunuz bir avantaj. Ben de neredeyse kolumu elimle kavrayabiliyordum. 5-6 aylık düzenli bir antrenman sonrasında yaklaşık %25 daha irileştim. Herhangi bir takviye besin de kullanmadım. Şu an small giyiniyorum, bazı kıyafetlerde medium ve tam oturuyor.

    Fakat kilo almıyorum diye yediğim düzensiz ve sağlıksız öğünlerle beraber göbek yaptım sadece. Şimdi o göbeği eritmek ne kadar zor bilemezsiniz.

    Şu anki avantajınıza sahip olmak isteyen birçok insan vardır. Bu halinizle başlar ve gereksiz ağır kilolarla yanlış hareketler yerine ideal kilolarda hareketleri doğru yaparak programınızı uygularsanız, 5-6 ay sonunda gayet iyi ve fit bir vücuda sahip olabilirsiniz.
  • 25-11-2015, 10:47:52
    #54
    ihtiyaci olan bana pm atsin beslenme programi yazarim. 3 seneye yakin spor gecmisim vardir . Beslenme vs gibi seyelrde kursa katildim kendim uyguladim size ucretsiz destek olurum