by_karahan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ehliyet Sınavı (Tek hata da elenmek doğru mu ?)
52
●2.943
- 22-09-2015, 23:33:07Üyeliği durdurulduEşim 3. kez girecek. Kalma sebebi arabayı stop ettirmiş birincisinde 2.'de de dubaya çok yanaşmış. Bana göre yapılan uygulama tamamen saçmalık. Kimse kaldırıma çok yanaştı diye ölüme sebep olmaz ya da kırmızı ışıkta arabayı stop ettirdi diye kimsenin canını yakmaz. Usta şoförüm diye dolanıp makastan makasa, şeritten şerite atlayan maganda sırf arabayı stop ettirmedi diye iyi şoför, kurallara uyan ama dubaya yanaşamayan kişi kötü şoför öyle mi? Böyle değerlendirme mi olur tamamen zırva. Sırf devletin kasasına para girsin diye girenlerin %70'ini bırakıyorlar bir daha sınav ücreti ödesin diye.
- 23-09-2015, 00:52:24Üyeliği durduruldu1 defa stop ettirme hakkın var 2. de kalıyosun
onun haricinde başka bir hata yaparsan kal zaten hocam - 23-09-2015, 02:06:09Üyeliği durdurulduSınavı kontrol edenden edene fark var, biri dubaya çarpar geçirir , biri çarpar geçirmez.UzmanYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hakkımız değilse elbette almayalım ama sınavların denetimi yok. - 23-09-2015, 02:30:40Üyeliği durdurulduPark etmeye birşey diyemeyecem haklısın onda müsama gösterebilirler.Esxi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tabi dediğin gibi komisyona göre değişiyor.
bu arada ben 3. de kazandım mesela
- 23-09-2015, 02:55:27Üyeliği durduruldu3. de 5. de alınır illa hocam. Açıkcası benim tek şansım varUzmanYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

ilk sınavda Aldım Aldım, telafiye kalırsam yüksek bir ihtimal Stajyer Ehliyeti Alıcam.
2016 ya kadar aldık aldık
he alamadık nasıl uygun görürlerse ama kayırım yapmasınlar
- 23-09-2015, 09:44:39Birçok arkadaş söylemiş dedikleri gibi dikkatli olmanız lazım. Manevra yapmasını biliyorsanız ve geri geri park etmesini biliyorsanız zaten düz yolda gidersiniz rahatlıkla. Ayrıca asfaltta araba kullanacaksınız toprakta değil tabi olduğun bölgedeki koşulları bilmiyorum toprakta olabilir
Şunu unutma o arabayı icat eden bir insanoğlu sende bir insanoğlusun kullanamayacak mısın yani
(çok pis gaza getiririm)
- 23-09-2015, 10:36:18Keske biraksaymis! Ilerde sen evladini ilk trafik kazasinda birakma diye.Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizim bu orta dogu ülkelerinden baska hic bir yerde "aman gözünü yiyeyim yapma" yok heralde.