• 22-09-2015, 21:42:37
    #28
    Üyeliği durduruldu
    by_karahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de yazılı sınavdan 80 aldım, bayramdan sonra direksiyon sınavı var çevremdekilerin anlattıklarına göre çok sıkı tutuyorlarmış artık inşallah bize anlayışlı bir komisyon düşer
    İnşallah, kazasiz belasiz atlatiriz. İlk sınavda geçemessek, stajyer ehliyete kalicaz. Benim derdim 2016 ya girmeden ehliyeti alabilmek.
  • 22-09-2015, 23:33:07
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Eşim 3. kez girecek. Kalma sebebi arabayı stop ettirmiş birincisinde 2.'de de dubaya çok yanaşmış. Bana göre yapılan uygulama tamamen saçmalık. Kimse kaldırıma çok yanaştı diye ölüme sebep olmaz ya da kırmızı ışıkta arabayı stop ettirdi diye kimsenin canını yakmaz. Usta şoförüm diye dolanıp makastan makasa, şeritten şerite atlayan maganda sırf arabayı stop ettirmedi diye iyi şoför, kurallara uyan ama dubaya yanaşamayan kişi kötü şoför öyle mi? Böyle değerlendirme mi olur tamamen zırva. Sırf devletin kasasına para girsin diye girenlerin %70'ini bırakıyorlar bir daha sınav ücreti ödesin diye.
  • 23-09-2015, 00:52:24
    #30
    Üyeliği durduruldu
    1 defa stop ettirme hakkın var 2. de kalıyosun
    onun haricinde başka bir hata yaparsan kal zaten hocam
  • 23-09-2015, 02:06:09
    #31
    Üyeliği durduruldu
    UzmanYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 defa stop ettirme hakkın var 2. de kalıyosun
    onun haricinde başka bir hata yaparsan kal zaten hocam
    Sınavı kontrol edenden edene fark var, biri dubaya çarpar geçirir , biri çarpar geçirmez.

    Hakkımız değilse elbette almayalım ama sınavların denetimi yok.
  • 23-09-2015, 02:30:40
    #32
    Üyeliği durduruldu
    Esxi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sınavı kontrol edenden edene fark var, biri dubaya çarpar geçirir , biri çarpar geçirmez.

    Hakkımız değilse elbette almayalım ama sınavların denetimi yok.
    Park etmeye birşey diyemeyecem haklısın onda müsama gösterebilirler.

    tabi dediğin gibi komisyona göre değişiyor.

    bu arada ben 3. de kazandım mesela
  • 23-09-2015, 02:55:27
    #33
    Üyeliği durduruldu
    UzmanYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Park etmeye birşey diyemeyecem haklısın onda müsama gösterebilirler.

    tabi dediğin gibi komisyona göre değişiyor.

    bu arada ben 3. de kazandım mesela
    3. de 5. de alınır illa hocam. Açıkcası benim tek şansım var

    ilk sınavda Aldım Aldım, telafiye kalırsam yüksek bir ihtimal Stajyer Ehliyeti Alıcam.

    2016 ya kadar aldık aldık he alamadık nasıl uygun görürlerse ama kayırım yapmasınlar
  • 23-09-2015, 09:44:39
    #34
    Birçok arkadaş söylemiş dedikleri gibi dikkatli olmanız lazım. Manevra yapmasını biliyorsanız ve geri geri park etmesini biliyorsanız zaten düz yolda gidersiniz rahatlıkla. Ayrıca asfaltta araba kullanacaksınız toprakta değil tabi olduğun bölgedeki koşulları bilmiyorum toprakta olabilir Şunu unutma o arabayı icat eden bir insanoğlu sende bir insanoğlusun kullanamayacak mısın yani (çok pis gaza getiririm)
  • 23-09-2015, 10:29:12
    #35
    Ben Emniyet Kemerini Takmayı Unuttum.Arkadaki Meymenetsiz Adam Direk İn Kaldın Falan Dedi.Dil Döktüm Araya Bayan Hoca Falan Girdi.Sınavı Kazandım.Emniyet Kemerini Takmayı Unuttum Diye,Bırakıcaktı.
  • 23-09-2015, 10:36:18
    #36
    Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben Emniyet Kemerini Takmayı Unuttum.Arkadaki Meymenetsiz Adam Direk İn Kaldın Falan Dedi.Dil Döktüm Araya Bayan Hoca Falan Girdi.Sınavı Kazandım.Emniyet Kemerini Takmayı Unuttum Diye,Bırakıcaktı.
    Keske biraksaymis! Ilerde sen evladini ilk trafik kazasinda birakma diye.

    Bizim bu orta dogu ülkelerinden baska hic bir yerde "aman gözünü yiyeyim yapma" yok heralde.