Ben de yazılı sınavdan 80 aldım, bayramdan sonra direksiyon sınavı var çevremdekilerin anlattıklarına göre çok sıkı tutuyorlarmış artık inşallah bize anlayışlı bir komisyon düşer
İnşallah, kazasiz belasiz atlatiriz. İlk sınavda geçemessek, stajyer ehliyete kalicaz. Benim derdim 2016 ya girmeden ehliyeti alabilmek.