Esxi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sınavı kontrol edenden edene fark var, biri dubaya çarpar geçirir , biri çarpar geçirmez.

Hakkımız değilse elbette almayalım ama sınavların denetimi yok.
Park etmeye birşey diyemeyecem haklısın onda müsama gösterebilirler.

tabi dediğin gibi komisyona göre değişiyor.

bu arada ben 3. de kazandım mesela