1 defa stop ettirme hakkın var 2. de kalıyosun
onun haricinde başka bir hata yaparsan kal zaten hocam
Sınavı kontrol edenden edene fark var, biri dubaya çarpar geçirir , biri çarpar geçirmez.
Hakkımız değilse elbette almayalım ama sınavların denetimi yok.