Eşim 3. kez girecek. Kalma sebebi arabayı stop ettirmiş birincisinde 2.'de de dubaya çok yanaşmış. Bana göre yapılan uygulama tamamen saçmalık. Kimse kaldırıma çok yanaştı diye ölüme sebep olmaz ya da kırmızı ışıkta arabayı stop ettirdi diye kimsenin canını yakmaz. Usta şoförüm diye dolanıp makastan makasa, şeritten şerite atlayan maganda sırf arabayı stop ettirmedi diye iyi şoför, kurallara uyan ama dubaya yanaşamayan kişi kötü şoför öyle mi? Böyle değerlendirme mi olur tamamen zırva. Sırf devletin kasasına para girsin diye girenlerin %70'ini bırakıyorlar bir daha sınav ücreti ödesin diye.