Ben Emniyet Kemerini Takmayı Unuttum.Arkadaki Meymenetsiz Adam Direk İn Kaldın Falan Dedi.Dil Döktüm Araya Bayan Hoca Falan Girdi.Sınavı Kazandım.Emniyet Kemerini Takmayı Unuttum Diye,Bırakıcaktı.
Keske biraksaymis! Ilerde sen evladini ilk trafik kazasinda birakma diye.
Bizim bu orta dogu ülkelerinden baska hic bir yerde "aman gözünü yiyeyim yapma" yok heralde.