Birçok arkadaş söylemiş dedikleri gibi dikkatli olmanız lazım. Manevra yapmasını biliyorsanız ve geri geri park etmesini biliyorsanız zaten düz yolda gidersiniz rahatlıkla. Ayrıca asfaltta araba kullanacaksınız toprakta değil tabi olduğun bölgedeki koşulları bilmiyorum toprakta olabilir Şunu unutma o arabayı icat eden bir insanoğlu sende bir insanoğlusun kullanamayacak mısın yani (çok pis gaza getiririm)