Ehliyet Sınavı (Tek hata da elenmek doğru mu ?)
52
●2.943
- 23-09-2015, 10:45:23En yakın benim sınava giren. 19 eylülde girdim. Başarılı sonuç aldım, dediğin gibi 1 stop ile indirilen samimi arkadaşlarım oldu. Hataya fırsat vermiyorlar. Bana da daha parkur bitmeden hayırlı olsun dediler. Kullanabilen ile kullanamayan arasındaki farkı anlıyorlar, yavaş ve dikkatli gitmeye gayret göster.
- 23-09-2015, 11:32:37Üyeliği durdurulduHayır hocam sen bi kere yazıldın stajyere gecilmedn önce. son şansında da alsan stajyer ehliyet olmayacak.Esxi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kuzenim yazıldı gecen ay sormustu öyle dedi ehliyet kursundaki adam. - 23-09-2015, 12:53:52Kardeşim Ehliyeti Almamla Emniyet Kemerinin Ne Alakası Var.Göz Boyamak İçin Emniyet Kemerini Takar Ehliyeti Alınca Takmam Nolucak? Kaldıki Her Zaman Emniyet Kemeerini Takarım Heyecandan Unutmusum.Heyecandan Unuttum Diye Beni Bırakıpta Onca Para Ödetmesi Hoş Olmazdı.alchalade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-09-2015, 18:23:05Nisan ayında 2 stopla ilk seferde aldım ehliyetiUzmanYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-09-2015, 18:30:20Üyeliği durduruldunasıl yani 2 defamı stop ettirdin o.Ogokhans19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-09-2015, 18:30:522012 de ehliyet aldım. ben sürerken trafik bir ara acayip karıştı. adamlar aman aman ha aman ha diye diye yerinden oynuyor. ben tabi çocukluktan belli sürüyorum. en sonunda bitişe yakın usta şoförün hali başka oluyor falan gibisinden övgülerle tam puan almıştım.
- 23-09-2015, 19:46:57Evet. Biri kavşağa girerken oldu diğeri önümde aniden araç durunca. Ama genel sürüşüm çok iyiydi ve hocaların tuzaklarınada düşmedim. Sıkıntısız ilk seferde aldım ehliyetimi.UzmanYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-09-2015, 19:59:31Üyeliği durdurulduTebrik ederim hocam. Bu arada şanslıy mıssıngokhans19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Ben 3. girişimde aldım. ilkinde stop ettirdim 2.sinde park edemedim.
en son girisimde benim önümde acemi biri vardı hocalar dedi bu gecemez stop ettirir yavaş git sende o durunca heyecan yapıp stop ettirme diye, 45 sn sonra felan kızı indirip arkaya geçirdiler yani kaldı
bu arada arkadaşlar birşey sorucam bu olay sadece benim kurstamı vardı yoksa heryedemi, mesela sınavda kaldın mı, seni indirip arka koltuga geiriyorlar hoca geciye direksiyona o götürüyor geri.
Sizde de öylemiydi ?
