UzmanYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nasıl yani 2 defamı stop ettirdin o.O
Evet. Biri kavşağa girerken oldu diğeri önümde aniden araç durunca. Ama genel sürüşüm çok iyiydi ve hocaların tuzaklarınada düşmedim. Sıkıntısız ilk seferde aldım ehliyetimi.