En yakın benim sınava giren. 19 eylülde girdim. Başarılı sonuç aldım, dediğin gibi 1 stop ile indirilen samimi arkadaşlarım oldu. Hataya fırsat vermiyorlar. Bana da daha parkur bitmeden hayırlı olsun dediler. Kullanabilen ile kullanamayan arasındaki farkı anlıyorlar, yavaş ve dikkatli gitmeye gayret göster.