3. de 5. de alınır illa hocam. Açıkcası benim tek şansım var
ilk sınavda Aldım Aldım, telafiye kalırsam yüksek bir ihtimal Stajyer Ehliyeti Alıcam.
2016 ya kadar aldık aldık

he alamadık nasıl uygun görürlerse ama kayırım yapmasınlar
Hayır hocam sen bi kere yazıldın stajyere gecilmedn önce. son şansında da alsan stajyer ehliyet olmayacak.
kuzenim yazıldı gecen ay sormustu öyle dedi ehliyet kursundaki adam.