2012 de ehliyet aldım. ben sürerken trafik bir ara acayip karıştı. adamlar aman aman ha aman ha diye diye yerinden oynuyor. ben tabi çocukluktan belli sürüyorum. en sonunda bitişe yakın usta şoförün hali başka oluyor falan gibisinden övgülerle tam puan almıştım.