• 21-09-2015, 23:41:39
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar,

    2016 da Stajyer Ehliyet yürürlüğe gireceği için son sınava girelim ehliyetimizi alalım dedim.

    Teorik sınav 10 Ekimde , Direksiyon Sınavı yanılmıyorsam 30 Ekimde.

    Birşey karışmazsa Teorik sınavdan korkum yok ancak Direksiyon Sınavında BİR TEK HATA` dan olayı ehliyeti alamıyormuşuz.

    Yıllardır araba kullanan insanlar bile ara da bir küçük hatalar yapabiliyorken, daha yolun başındaki insanlardan " 0 " hata istiyorlar. Bu biraz acımazsızca değil mi ?


    Yorum ve görüşlerinizi bekliyorum.
  • 21-09-2015, 23:45:08
    #2
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    Trafik kuralları hata kabul etmez hocam. O yüzden bence kesinlikle yerinde karar veriyorlar.
  • 21-09-2015, 23:49:35
    #3
    Üyeliği durduruldu
    tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Trafik kuralları hata kabul etmez hocam. O yüzden bence kesinlikle yerinde karar veriyorlar.
    Tam olarak beklediğim cevap buydu Ancak bahsettiğim hatalar cana/mala zarar vermiyecek hatalar, Örneğin Araba bir kere istop ettiğinde sınav iptal.
  • 21-09-2015, 23:50:06
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sınavdan önce parkurda birkaç kez sürersen hata yapma olasılığın azalır. Olay sıfır hata değil zaten. Sürebiliyorsan, heyecan yapmayıp raad olursan banko geçersin.
  • 21-09-2015, 23:52:05
    #5
    Kemeri takma,Aynaları kontrol etme.Koltuğu düzeltme , Işıkta durma vs bunlara dikkat edin.Ve gösterin yani aynalar zaten düz düzeltmeye gerek yok havasında olmayın , 1 Kere stop etmeye takılacaklarını kesinlikle sanmıyorum.
  • 21-09-2015, 23:55:36
    #6
    Üyeliği durduruldu
    zcode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sınavdan önce parkurda birkaç kez sürersen hata yapma olasılığın azalır. Olay sıfır hata değil zaten. Sürebiliyorsan, heyecan yapmayıp raad olursan banko geçersin.
    Kalanların çoğu heyecandan kalıyormuş, hiç hata yapmamam gerektiğini bilmek benide geriyor açıkcası.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:55:36 -->-> Daha önceki mesaj 23:54:03 --

    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kemeri takma,Aynaları kontrol etme.Koltuğu düzeltme , Işıkta durma vs bunlara dikkat edin.Ve gösterin yani aynalar zaten düz düzeltmeye gerek yok havasında olmayın , 1 Kere stop etmeye takılacaklarını kesinlikle sanmıyorum.
    Sınavı kontrol eden kişiye göre değişiyormuş, kimisi küçük bir hatada indiriyormuş işim bitsin gideyi mdiye bakıyormuş, kimisi tölerans gösteriyormuş. 1 kere istop etti hadi bir kere daha dene fln diyen varmış
  • 22-09-2015, 00:03:00
    #7
    Esxi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    2016 da Stajyer Ehliyet yürürlüğe gireceği için son sınava girelim ehliyetimizi alalım dedim.

    Teorik sınav 10 Ekimde , Direksiyon Sınavı yanılmıyorsam 30 Ekimde.

    Birşey karışmazsa Teorik sınavdan korkum yok ancak Direksiyon Sınavında BİR TEK HATA` dan olayı ehliyeti alamıyormuşuz.

    Yıllardır araba kullanan insanlar bile ara da bir küçük hatalar yapabiliyorken, daha yolun başındaki insanlardan " 0 " hata istiyorlar. Bu biraz acımazsızca değil mi ?


    Yorum ve görüşlerinizi bekliyorum.
    Hocam ne yalan söyliyim çok güzel kullanıyordum arabayı, insan ister istemez heyecanlanıyor ve ben stop ettirdim. Arabadan in dediler hoca sürsün diye. hoca sürücü koltuğuna oturdu bende arkaya..
    ister istemez sinirlendim hocam durun dedim ben ineceÄŸim.
    indim yürümeye başladım. bi baktım bir hatun kişisi 3 kere ard arda stop ettirdi indirmediler. Bizde bişey eksik hocam
    /6 ay önce/
  • 22-09-2015, 00:19:24
    #8
    Esxi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kalanların çoğu heyecandan kalıyormuş, hiç hata yapmamam gerektiğini bilmek benide geriyor açıkcası.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:55:36 -->-> Daha önceki mesaj 23:54:03 --



    Sınavı kontrol eden kişiye göre değişiyormuş, kimisi küçük bir hatada indiriyormuş işim bitsin gideyi mdiye bakıyormuş, kimisi tölerans gösteriyormuş. 1 kere istop etti hadi bir kere daha dene fln diyen varmış
    Hocam insandan insana değişir fakat siz olması gerekeni yaparsanız geçersiniz.Stop olayından kormayın çözümü var.Gaza biraz fazla basar sonra debrejdan ayağınızı yavaşça çekersiniz.Bu şekilde stop etmez Fakat araç bağırabilir.
  • 22-09-2015, 01:11:10
    #9
    Deneyimli bir şekilde sınava girmeme rağmen kalkışta istop ettirdim, ana yola bağlanırken bayağı sert daldım vs. buna rağmen ilk seferde almıştım. İlk hatada direk alamama gibi bir şey olduğunu sanmıyorum. Tabi yıllar oldu ben alalı şu an nedir durum bilemem.