Merhabalar,
2016 da Stajyer Ehliyet yürürlüğe gireceği için son sınava girelim ehliyetimizi alalım dedim.
Teorik sınav 10 Ekimde , Direksiyon Sınavı yanılmıyorsam 30 Ekimde.
Birşey karışmazsa Teorik sınavdan korkum yok ancak Direksiyon Sınavında BİR TEK HATA` dan olayı ehliyeti alamıyormuşuz.
Yıllardır araba kullanan insanlar bile ara da bir küçük hatalar yapabiliyorken, daha yolun başındaki insanlardan " 0 " hata istiyorlar. Bu biraz acımazsızca değil mi ?
Yorum ve görüşlerinizi bekliyorum.
Ehliyet Sınavı (Tek hata da elenmek doğru mu ?)
52
●2.943
- 21-09-2015, 23:49:35Üyeliği durdurulduTam olarak beklediğim cevap buydutolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ancak bahsettiğim hatalar cana/mala zarar vermiyecek hatalar, Örneğin Araba bir kere istop ettiğinde sınav iptal.
- 21-09-2015, 23:52:05Kemeri takma,Aynaları kontrol etme.Koltuğu düzeltme , Işıkta durma vs bunlara dikkat edin.Ve gösterin yani aynalar zaten düz düzeltmeye gerek yok havasında olmayın
, 1 Kere stop etmeye takılacaklarını kesinlikle sanmıyorum.
- 21-09-2015, 23:55:36Üyeliği durdurulduKalanların çoğu heyecandan kalıyormuş, hiç hata yapmamam gerektiğini bilmek benide geriyor açıkcası.zcode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:55:36 -->-> Daha önceki mesaj 23:54:03 --
Sınavı kontrol eden kişiye göre değişiyormuş, kimisi küçük bir hatada indiriyormuş işim bitsin gideyi mdiye bakıyormuş, kimisi tölerans gösteriyormuş. 1 kere istop etti hadi bir kere daha dene fln diyen varmışkalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-09-2015, 00:03:00Hocam ne yalan söyliyim çok güzel kullanıyordum arabayı, insan ister istemez heyecanlanıyor ve ben stop ettirdim. Arabadan in dediler hoca sürsün diye. hoca sürücü koltuğuna oturdu bende arkaya..Esxi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ister istemez sinirlendim hocam durun dedim ben ineceÄŸim.
indim yürümeye başladım. bi baktım bir hatun kişisi 3 kere ard arda stop ettirdi indirmediler. Bizde bişey eksik hocam
/6 ay önce/ - 22-09-2015, 00:19:24Hocam insandan insana değişir fakat siz olması gerekeni yaparsanız geçersiniz.Stop olayından kormayın çözümü var.Gaza biraz fazla basar sonra debrejdan ayağınızı yavaşça çekersiniz.Bu şekilde stop etmezEsxi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fakat araç bağırabilir.
- 22-09-2015, 01:11:10Deneyimli bir şekilde sınava girmeme rağmen kalkışta istop ettirdim, ana yola bağlanırken bayağı sert daldım vs. buna rağmen ilk seferde almıştım. İlk hatada direk alamama gibi bir şey olduğunu sanmıyorum. Tabi yıllar oldu ben alalı şu an nedir durum bilemem.
Ancak bahsettiğim hatalar cana/mala zarar vermiyecek hatalar, Örneğin Araba bir kere istop ettiğinde sınav iptal.
, 1 Kere stop etmeye takılacaklarını kesinlikle sanmıyorum.