Esxi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,

2016 da Stajyer Ehliyet yürürlüğe gireceği için son sınava girelim ehliyetimizi alalım dedim.

Teorik sınav 10 Ekimde , Direksiyon Sınavı yanılmıyorsam 30 Ekimde.

Birşey karışmazsa Teorik sınavdan korkum yok ancak Direksiyon Sınavında BİR TEK HATA` dan olayı ehliyeti alamıyormuşuz.

Yıllardır araba kullanan insanlar bile ara da bir küçük hatalar yapabiliyorken, daha yolun başındaki insanlardan " 0 " hata istiyorlar. Bu biraz acımazsızca değil mi ?


Yorum ve görüşlerinizi bekliyorum.
Hocam ne yalan söyliyim çok güzel kullanıyordum arabayı, insan ister istemez heyecanlanıyor ve ben stop ettirdim. Arabadan in dediler hoca sürsün diye. hoca sürücü koltuğuna oturdu bende arkaya..
ister istemez sinirlendim hocam durun dedim ben ineceğim.
indim yürümeye başladım. bi baktım bir hatun kişisi 3 kere ard arda stop ettirdi indirmediler. Bizde bişey eksik hocam
/6 ay önce/