Deneyimli bir şekilde sınava girmeme rağmen kalkışta istop ettirdim, ana yola bağlanırken bayağı sert daldım vs. buna rağmen ilk seferde almıştım. İlk hatada direk alamama gibi bir şey olduğunu sanmıyorum. Tabi yıllar oldu ben alalı şu an nedir durum bilemem.