Sınavdan önce parkurda birkaç kez sürersen hata yapma olasılığın azalır. Olay sıfır hata değil zaten. Sürebiliyorsan, heyecan yapmayıp raad olursan banko geçersin.
Kalanların çoğu heyecandan kalıyormuş, hiç hata yapmamam gerektiğini bilmek benide geriyor açıkcası.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:55:36 -->-> Daha önceki mesaj 23:54:03 --
Kemeri takma,Aynaları kontrol etme.Koltuğu düzeltme , Işıkta durma vs bunlara dikkat edin.Ve gösterin yani aynalar zaten düz düzeltmeye gerek yok havasında olmayın

, 1 Kere stop etmeye takılacaklarını kesinlikle sanmıyorum.
Sınavı kontrol eden kişiye göre değişiyormuş, kimisi küçük bir hatada indiriyormuş işim bitsin gideyi mdiye bakıyormuş, kimisi tölerans gösteriyormuş. 1 kere istop etti hadi bir kere daha dene fln diyen varmış