Merhabalar,

2016 da Stajyer Ehliyet yürürlüğe gireceği için son sınava girelim ehliyetimizi alalım dedim.

Teorik sınav 10 Ekimde , Direksiyon Sınavı yanılmıyorsam 30 Ekimde.

Birşey karışmazsa Teorik sınavdan korkum yok ancak Direksiyon Sınavında BİR TEK HATA` dan olayı ehliyeti alamıyormuşuz.

Yıllardır araba kullanan insanlar bile ara da bir küçük hatalar yapabiliyorken, daha yolun başındaki insanlardan " 0 " hata istiyorlar. Bu biraz acımazsızca değil mi ?


Yorum ve görüşlerinizi bekliyorum.