Merhabalar,
2016 da Stajyer Ehliyet yürürlüğe gireceği için son sınava girelim ehliyetimizi alalım dedim.
Teorik sınav 10 Ekimde , Direksiyon Sınavı yanılmıyorsam 30 Ekimde.
Birşey karışmazsa Teorik sınavdan korkum yok ancak Direksiyon Sınavında BİR TEK HATA` dan olayı ehliyeti alamıyormuşuz.
Yıllardır araba kullanan insanlar bile ara da bir küçük hatalar yapabiliyorken, daha yolun başındaki insanlardan " 0 " hata istiyorlar. Bu biraz acımazsızca değil mi ?
Yorum ve görüşlerinizi bekliyorum.