Kalanların çoğu heyecandan kalıyormuş, hiç hata yapmamam gerektiğini bilmek benide geriyor açıkcası.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:55:36 -->-> Daha önceki mesaj 23:54:03 --
Sınavı kontrol eden kişiye göre değişiyormuş, kimisi küçük bir hatada indiriyormuş işim bitsin gideyi mdiye bakıyormuş, kimisi tölerans gösteriyormuş. 1 kere istop etti hadi bir kere daha dene fln diyen varmış
Hocam insandan insana değişir fakat siz olması gerekeni yaparsanız geçersiniz.Stop olayından kormayın çözümü var.Gaza biraz fazla basar sonra debrejdan ayağınızı yavaşça çekersiniz.Bu şekilde stop etmez

Fakat araç bağırabilir.