gokhans19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet. Biri kavşağa girerken oldu diğeri önümde aniden araç durunca. Ama genel sürüşüm çok iyiydi ve hocaların tuzaklarınada düşmedim. Sıkıntısız ilk seferde aldım ehliyetimi.
Tebrik ederim hocam. Bu arada şanslıy mıssın
Ben 3. girişimde aldım. ilkinde stop ettirdim 2.sinde park edemedim.
en son girisimde benim önümde acemi biri vardı hocalar dedi bu gecemez stop ettirir yavaş git sende o durunca heyecan yapıp stop ettirme diye, 45 sn sonra felan kızı indirip arkaya geçirdiler yani kaldı



bu arada arkadaşlar birşey sorucam bu olay sadece benim kurstamı vardı yoksa heryedemi, mesela sınavda kaldın mı, seni indirip arka koltuga geiriyorlar hoca geciye direksiyona o götürüyor geri.

Sizde de öylemiydi ?