Park etmeye birşey diyemeyecem haklısın onda müsama gösterebilirler.
tabi dediğin gibi komisyona göre değişiyor.
bu arada ben 3. de kazandım mesela
3. de 5. de alınır illa hocam. Açıkcası benim tek şansım var
ilk sınavda Aldım Aldım, telafiye kalırsam yüksek bir ihtimal Stajyer Ehliyeti Alıcam.
2016 ya kadar aldık aldık

he alamadık nasıl uygun görürlerse ama kayırım yapmasınlar