• 12-06-2013, 16:04:40
    #10
    JoEN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Webkurum iphone5 için ios7 şuan yüklenebiliyor mu?
    Evet beta sürüm yüklenmekte.

    myHalici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cihaz A1428 iphone5, indirdiğim dosyada a1428 için, firmware uyumlu değildir diyor.
    mac kullanıcısıyım. itunes son versiyon da.
    Mac için Shift tuşu yerine
    Alt/Option tuşuna basarak güncellemeyi denetle demeniz gerekmektedir. Ek olarak 1428 sürümü olsa dahi onların da 3 adet seçeneği var ona dikkat ederek indirmelisin.Sonucu yazarsan olmazsa detaylı yardımcı olabilirim.
  • 12-06-2013, 16:06:40
    #11
    Webkurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet beta sürüm yüklenmekte.



    Mac için Shift tuşu yerine
    Alt/Option tuşuna basarak güncellemeyi denetle demeniz gerekmektedir. Ek olarak 1428 sürümü olsa dahi onların da 3 adet seçeneği var ona dikkat ederek indirmelisin.Sonucu yazarsan olmazsa detaylı yardımcı olabilirim.
    Alt ile seciyorum zaten.
    Baska kac versiyonu var? GSM olani indiriyorum.
    Tek suphem jailbreak var suan acaba o yuzden mi?
  • 12-06-2013, 16:27:17
    #12
    Webkurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet beta sürüm yüklenmekte.
    Nasıl yükleyebilirim peki?
  • 12-06-2013, 16:39:18
    #13
    Vine uygulaması İOS 7 de çalışmıyor, nasıl düzelir? @Webkurum;
  • 12-06-2013, 17:49:02
    #14
    myHalici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alt ile seciyorum zaten.
    Baska kac versiyonu var? GSM olani indiriyorum.
    Tek suphem jailbreak var suan acaba o yuzden mi?
    Hayır alakası yok.Dediğim gibi doğru versiyonu denediğinizde verimli sonuç alacaksınız.

    JoEN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl yükleyebilirim peki?
    Kendi cihazınıza uygun .ipsw dosyasını indirin.
    Sonra itunes üzerinden yedeğinizi alın
    Sonra Shift'e basarak güncellemeyi denetle'ye basın.
    Sizden dosya seçmenizi isteyecek indirdiğiniz .ipsw uzantılı dosyayı gösterin.
    Sonra otomatik yükleme yapılacak.
    Sonra cihazınız otomatik IOS 7'de açılacak. Tabi hiçbir şey kaybolmamış olacak ama eğer olaki silinmiş vaziyette açılırsa itunes üzerinden yedeğinizi yüklersiniz.

    Not:Bir sorun oluşmaz yinede ben sorumluluk kabul etmiyorum.
    EmreDnmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vine uygulaması İOS 7 de çalışmıyor, nasıl düzelir? @Webkurum;
    Bazı uygulamalar kaldırılıp tekrar kurulduğunda düzelmekte.Lakin bu her uygulama için geçerli değil. Sonuçta IOS 7 için uygulamalara update çıkacak.Tabi bu final sürümde olacak.
  • 12-06-2013, 22:34:04
    #15
    İphone 4 kullanıyorum hangi sürümü indirmeliyim birde udid kaydı yaptırmak zorundamıyım kullanmak için ? teşekkürler
  • 12-06-2013, 22:38:26
    #16
    Platin üye
    @Webkurum Iphone 5 'e ios 7 beta 1 Yükledim Fakat Bazı Uygulamalarda Donma Oluyor ve Uygulamadan Atıyor, Ayrıca ''AssistiveTouch'' u Açtıktan Sonra Cihaz Kitlendi 15-20 Dakika Sonra Zarzor Kapatıp Açtım Düzeldi ve Hemen ''AssistiveTouch'' u Kapattım Neden Kaynaklanıyor Acaba?..
  • 13-06-2013, 00:00:33
    #17
    ben biraz android taraftarıyım. Ama teknoloji sitem olduğundan WWDC yi canlı izledim ve iOS7 'ye bayıldım. Biraz lumia grafikleri andırsada sonunda kendini bulmuş iOS, kontrol paneli illaki olacaktı hiç androidden çalıntı falan dememek gerekiyor. Isınma kasma sorunlarıda tam sürüm ile gideceğini zannediyorum. ama 4 ve 4s için ileride stabilite eskisi kadar iyi olmayabilir.
  • 13-06-2013, 00:14:28
    #18
    n97 ye kurulur mu?