ben biraz android taraftarıyım. Ama teknoloji sitem olduğundan WWDC yi canlı izledim ve iOS7 'ye bayıldım. Biraz lumia grafikleri andırsada sonunda kendini bulmuş iOS, kontrol paneli illaki olacaktı hiç androidden çalıntı falan dememek gerekiyor. Isınma kasma sorunlarıda tam sürüm ile gideceğini zannediyorum. ama 4 ve 4s için ileride stabilite eskisi kadar iyi olmayabilir.