• 13-06-2013, 17:02:48
    #19
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    n97 ye kurulur mu?
    6600'a kurdum ben çalışıyor, n97'ye de kuruluyor olması lazım.
  • 13-06-2013, 18:37:02
    #20
  • 18-06-2013, 19:58:27
    #21
    MujaHeed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6600'a kurdum ben çalışıyor, n97'ye de kuruluyor olması lazım.
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    n97 ye kurulur mu?
    Sadece iPhone'lere kuruluyor. Arkadaş sizle dalga geçmiş.
    aGeneL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben biraz android taraftarıyım. Ama teknoloji sitem olduğundan WWDC yi canlı izledim ve iOS7 'ye bayıldım. Biraz lumia grafikleri andırsada sonunda kendini bulmuş iOS, kontrol paneli illaki olacaktı hiç androidden çalıntı falan dememek gerekiyor. Isınma kasma sorunlarıda tam sürüm ile gideceğini zannediyorum. ama 4 ve 4s için ileride stabilite eskisi kadar iyi olmayabilir.
    Eskisi kadar iyi olacak çünkü sistem ağırlaşmadı 6. Sürümün betasındada böyleydi bilerek bildirim almak için yapıyorlar.

    meric88 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Webkurum Iphone 5 'e ios 7 beta 1 Yükledim Fakat Bazı Uygulamalarda Donma Oluyor ve Uygulamadan Atıyor, Ayrıca ''AssistiveTouch'' u Açtıktan Sonra Cihaz Kitlendi 15-20 Dakika Sonra Zarzor Kapatıp Açtım Düzeldi ve Hemen ''AssistiveTouch'' u Kapattım Neden Kaynaklanıyor Acaba?..
    iOS 7 stabil olmadığı ve beta olduğu için sorunlar olmakta final sürümü ile bunların hepsi geçecek. Tavsiyem 6. Sürüme geri dönmeniz.

    abcksk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İphone 4 kullanıyorum hangi sürümü indirmeliyim birde udid kaydı yaptırmak zorundamıyım kullanmak için ? teşekkürler
    Hayır değilsiniz uidsiz yüklenebiliyor ve eğer Shift+Güncellemeyi denetle seçeneği ile yüklerseniz hiçbir problem çıkmıyor.
  • 18-06-2013, 23:17:26
    #22
    iphone 5 için ipsw dosyasını nasıl indirebilirim
  • 18-06-2013, 23:43:18
    #23
    MujaHeed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6600'a kurdum ben çalışıyor, n97'ye de kuruluyor olması lazım.
    puhahahahahaaaaaaaa
  • 19-06-2013, 11:17:26
    #24
    iPhone 4'e kurupta pişman olan var mı?
  • 19-06-2013, 12:01:53
    #25
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iphone 5 için ipsw dosyasını nasıl indirebilirim
    Google'a iOS 7 Beta A1428 yada A1429 modelinize bağlı olarak 2sinden birini indirmelisiniz.

    Mutlubiter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iPhone 4'e kurupta pişman olan var mı?
    iPhone 4'te çok kasma olduğu söyleniyor eğer ki kasmayı dert etmeyecekseniz kurun biraz fazlaymış iphone 4te.
  • 19-06-2013, 13:22:58
    #26
    Webkurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ?
    @Webkurum iOS7 yükledim ama memnun kalmadım. 6.1.4 e nasıl geçebilirim tekrardan?
  • 19-06-2013, 13:58:01
    #27
    JoEN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Webkurum iOS7 yükledim ama memnun kalmadım. 6.1.4 e nasıl geçebilirim tekrardan?
    6.1.4 'ün cihazınıza uygun ipsw dosyasını indirip telefonu dfu moda alın. Sonra geri yükle + shift'e basarak ipsw dosyasını seçin. 6.1.4 yüklenecektir.