HazarHizmet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
IOS 7 Anakonu - Sorusu olanlar buraya
31
●2.291
- 18-06-2013, 19:58:27MujaHeed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleSadece iPhone'lere kuruluyor. Arkadaş sizle dalga geçmiş.HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eskisi kadar iyi olacak çünkü sistem ağırlaşmadı 6. Sürümün betasındada böyleydi bilerek bildirim almak için yapıyorlar.aGeneL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iOS 7 stabil olmadığı ve beta olduğu için sorunlar olmakta final sürümü ile bunların hepsi geçecek. Tavsiyem 6. Sürüme geri dönmeniz.meric88 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayır değilsiniz uidsiz yüklenebiliyor ve eğer Shift+Güncellemeyi denetle seçeneği ile yüklerseniz hiçbir problem çıkmıyor.abcksk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 19-06-2013, 12:01:53Google'a iOS 7 Beta A1428 yada A1429 modelinize bağlı olarak 2sinden birini indirmelisiniz.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iPhone 4'te çok kasma olduğu söyleniyor eğer ki kasmayı dert etmeyecekseniz kurun biraz fazlaymış iphone 4te.Mutlubiter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 19-06-2013, 13:22:58@Webkurum iOS7 yükledim ama memnun kalmadım. 6.1.4 e nasıl geçebilirim tekrardan?Webkurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-06-2013, 13:58:016.1.4 'ün cihazınıza uygun ipsw dosyasını indirip telefonu dfu moda alın. Sonra geri yükle + shift'e basarak ipsw dosyasını seçin. 6.1.4 yüklenecektir.JoEN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
