Konu
IOS 7 Anakonu - Sorusu olanlar buraya
18-06-2013, 23:43:18
#23
solesman
MujaHeed adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
6600'a kurdum ben çalışıyor, n97'ye de kuruluyor olması lazım.
puhahahahahaaaaaaaa