Konu
IOS 7 Anakonu - Sorusu olanlar buraya
19-06-2013, 13:58:01
#27
Webkurum
JoEN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
@Webkurum iOS7 yükledim ama memnun kalmadım. 6.1.4 e nasıl geçebilirim tekrardan?
6.1.4 'ün cihazınıza uygun ipsw dosyasını indirip telefonu dfu moda alın. Sonra geri yükle + shift'e basarak ipsw dosyasını seçin. 6.1.4 yüklenecektir.