Konu
IOS 7 Anakonu - Sorusu olanlar buraya
19-06-2013, 13:22:58
#26
JoEN
Webkurum adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
?
@Webkurum iOS7 yükledim ama memnun kalmadım. 6.1.4 e nasıl geçebilirim tekrardan?