Webkurum adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
IOS 7 Anakonu - Sorusu olanlar buraya
31
●2.291
- 17-07-2013, 22:08:13bende iphone 4 ios7 beta kullanıyorum
bir sorunla karşılaştım birinci sorum türkçe bu sorunları apple a bildirebileceğimiz bir kanal varmı?
karşılaştığım sorun ise ben google authenticator kullanıyorum 2 adımlı doğrulama bu uygulama itunes üzerinden eş Amanlayınca çalışmadı silip app storeden yükleyincede tekrar kayıt yapmam gerekti tabi bununla birlikte gmail şifremide 2 adımlı doğrulamadan silmiştim laptoptan yeni şifremi oluşturayım detken mailin şifre girme ekranında telefon 1 dk geçtiği için şifre ekranı ve klavye ile birlikte kitlendi ve sonuç resimlerde görüldüğü gibi


klavye kilit ekranında takılı kaldı
birde bu yazıyı yazarken resmi tapatalktan yükleyemedim foruma verdiği hata ise
son bir sorun daha oldu
tapatalka facebook ile bağlanayım dedim facebook da kabul etmem için bir bugon yoktuuu

şimdilik bu kadar bu bilgileri apple kim ler ulaştırır bunları nasıl geliştirilmesi için yardımcı oluruz
teşekkürler
- 17-07-2013, 23:09:06kullanabiliyorsun ama yedeği saati ile birlikte tam olarak aldığına emim ol ios 7 yüklendikten sonra bende yeseği sormadı ( bunun sebebi sanırım kablo ile itunese bağlı iken ben yeni iphone diye tanıttım ama sanırım hesap bilgilerimi itunesden çekmiş ben girmememe rağmen bu sebepten ios 7 ye geçince icloud da 6.1.3 deki yeni iphone kayıdını yükledi) bende itunes den yedekten geri yükle bölümünden icloud u seçtim ve emin olduğum tarihteki yedeği geri yükledim ve sonuç on numara
hatta o kadar iyiki hiç bir uygulamada tekrar şifre girmeme gerek kalmadı



