• 12-06-2013, 13:59:49
    #1
    Arkadaşlar IOS 7 ile ilgili soru-sorunlarınız ile ilgili her sorunuzu @Webkurum yazarak başına sorabilirsiniz. Sorular ve cevapları bu mesaja eklenecektir.
    İyi Forumlar

    ---------------------------------------------------------------------------------

    MujaHeed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iPad e ne zaman gelecek acaba?
    iPad'in ilk betası 7-10 gün içinde yayınlanacak.Tam sürüm ise 2-3 Ay arasında çıkması bekleniyor.


    corpixx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben şunu merak ediyorum yükleyen her arkadaşım telefonun aşırı ısındığından bahsediyor ve hızlı bir şekilde şarz gidiyormuş. Ekstra olarak bazılarının telefonunda aşırı kasmalar oluyormuş bazılarınınkinde hafif derecede kasmalar mevcutmuş. Sizde bu sorunlarla karşılaştınız mı ?
    Öncelikle Isınma sorunundan bahsedeyim.Ben iPhone 5 kullanıyorum ısınma çok fazla olmuyor lakin bu sorunun sürümün beta olduğundan dolayı pil tüketiminin ayarlanmadığından olduğunu düşünmekteyim.Yine şarjın hızlı gitmesinin nedeni budur.
    iPhone 4 - Fazla kasma
    iPhone 4S - Orta derece kasma
    iPhone 5 - FPS düşüşleri görülmekte.
    Ki iPhone kullanıcıları stabil bir işletim sistemi kullandığından bundan rahatsız olmaları normal. Ama final sürümde bunlar olmayacak.Apple'nin amacı bu tür sorunları kullanıcıların geri bildirim ile belirtmesidir.
    Son olarak bunlar sorun değildir. Şuan mevcut olan hadiselerdir. Bunlar finalde giderilecektir.


    Mute_Monarch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam sürüm için çıkış tarihi belli mi acaba? Beta sürümünü kurup uğraşmak istemiyorum şahsen
    Tam olarak net tarih verilmeksizin ortalama 2-3 ay olduğu düşünülmektedir.
    Eğer merakınız mevcut ise kurup sonra eski sürümünüze hiç veri kaybetmeksizin dönebilirsiniz.

    JoEN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Webkurum iphone5 için ios7 şuan yüklenebiliyor mu?
    Evet beta sürüm yüklenmekte.

    myHalici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cihaz A1428 iphone5, indirdiğim dosyada a1428 için, firmware uyumlu değildir diyor.
    mac kullanıcısıyım. itunes son versiyon da.
    Mac için Shift tuşu yerine
    Alt/Option tuşuna basarak güncellemeyi denetle demeniz gerekmektedir. Ek olarak 1428 sürümü olsa dahi onların da 3 adet seçeneği var ona dikkat ederek indirmelisin.Sonucu yazarsan olmazsa detaylı yardımcı olabilirim.

    myHalici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alt ile seciyorum zaten.
    Baska kac versiyonu var? GSM olani indiriyorum.
    Tek suphem jailbreak var suan acaba o yuzden mi?
    Hayır alakası yok.Dediğim gibi doğru versiyonu denediğinizde verimli sonuç alacaksınız.

    JoEN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl yükleyebilirim peki?
    Kendi cihazınıza uygun .ipsw dosyasını indirin.
    Sonra itunes üzerinden yedeğinizi alın
    Sonra Shift'e basarak güncellemeyi denetle'ye basın.
    Sizden dosya seçmenizi isteyecek indirdiğiniz .ipsw uzantılı dosyayı gösterin.
    Sonra otomatik yükleme yapılacak.
    Sonra cihazınız otomatik IOS 7'de açılacak. Tabi hiçbir şey kaybolmamış olacak ama eğer olaki silinmiş vaziyette açılırsa itunes üzerinden yedeğinizi yüklersiniz.

    Not:Bir sorun oluşmaz yinede ben sorumluluk kabul etmiyorum.
    EmreDnmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vine uygulaması İOS 7 de çalışmıyor, nasıl düzelir? @Webkurum;
    Bazı uygulamalar kaldırılıp tekrar kurulduğunda düzelmekte.Lakin bu her uygulama için geçerli değil. Sonuçta IOS 7 için uygulamalara update çıkacak.Tabi bu final sürümde olacak.
  • 12-06-2013, 14:01:20
    #2
    iPad e ne zaman gelecek acaba?
  • 12-06-2013, 14:01:59
    #3
    MujaHeed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iPad e ne zaman gelecek acaba?
    iPad'in ilk betası 7-10 gün içinde yayınlanacak.Tam sürüm ise 2-3 Ay arasında çıkması bekleniyor.
  • 12-06-2013, 14:06:41
    #4
    Ben şunu merak ediyorum yükleyen her arkadaşım telefonun aşırı ısındığından bahsediyor ve hızlı bir şekilde şarz gidiyormuş. Ekstra olarak bazılarının telefonunda aşırı kasmalar oluyormuş bazılarınınkinde hafif derecede kasmalar mevcutmuş. Sizde bu sorunlarla karşılaştınız mı ?
  • 12-06-2013, 14:34:05
    #5
    corpixx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben şunu merak ediyorum yükleyen her arkadaşım telefonun aşırı ısındığından bahsediyor ve hızlı bir şekilde şarz gidiyormuş. Ekstra olarak bazılarının telefonunda aşırı kasmalar oluyormuş bazılarınınkinde hafif derecede kasmalar mevcutmuş. Sizde bu sorunlarla karşılaştınız mı ?
    Öncelikle Isınma sorunundan bahsedeyim.Ben iPhone 5 kullanıyorum ısınma çok fazla olmuyor lakin bu sorunun sürümün beta olduğundan dolayı pil tüketiminin ayarlanmadığından olduğunu düşünmekteyim.Yine şarjın hızlı gitmesinin nedeni budur.
    iPhone 4 - Fazla kasma
    iPhone 4S - Orta derece kasma
    iPhone 5 - FPS düşüşleri görülmekte.
    Ki iPhone kullanıcıları stabil bir işletim sistemi kullandığından bundan rahatsız olmaları normal. Ama final sürümde bunlar olmayacak.Apple'nin amacı bu tür sorunları kullanıcıların geri bildirim ile belirtmesidir.
    Son olarak bunlar sorun değildir. Şuan mevcut olan hadiselerdir. Bunlar finalde giderilecektir.
  • 12-06-2013, 14:35:04
    #6
    Tam sürüm için çıkış tarihi belli mi acaba? Beta sürümünü kurup uğraşmak istemiyorum şahsen
  • 12-06-2013, 14:38:40
    #7
    Mute_Monarch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam sürüm için çıkış tarihi belli mi acaba? Beta sürümünü kurup uğraşmak istemiyorum şahsen
    Tam olarak net tarih verilmeksizin ortalama 2-3 ay olduğu düşünülmektedir.
    Eğer merakınız mevcut ise kurup sonra eski sürümünüze hiç veri kaybetmeksizin dönebilirsiniz.
  • 12-06-2013, 15:09:17
    #8
    @Webkurum iphone5 için ios7 şuan yüklenebiliyor mu?
  • 12-06-2013, 15:09:33
    #9
    Cihaz A1428 iphone5, indirdiğim dosyada a1428 için, firmware uyumlu değildir diyor.
    mac kullanıcısıyım. itunes son versiyon da.