İyi Forumlar
---------------------------------------------------------------------------------
MujaHeed adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
corpixx adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
iPhone 4 - Fazla kasma
iPhone 4S - Orta derece kasma
iPhone 5 - FPS düşüşleri görülmekte.
Ki iPhone kullanıcıları stabil bir işletim sistemi kullandığından bundan rahatsız olmaları normal. Ama final sürümde bunlar olmayacak.Apple'nin amacı bu tür sorunları kullanıcıların geri bildirim ile belirtmesidir.
Son olarak bunlar sorun değildir. Şuan mevcut olan hadiselerdir. Bunlar finalde giderilecektir.
Mute_Monarch adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Eğer merakınız mevcut ise kurup sonra eski sürümünüze hiç veri kaybetmeksizin dönebilirsiniz.
JoEN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
myHalici adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Alt/Option tuşuna basarak güncellemeyi denetle demeniz gerekmektedir. Ek olarak 1428 sürümü olsa dahi onların da 3 adet seçeneği var ona dikkat ederek indirmelisin.Sonucu yazarsan olmazsa detaylı yardımcı olabilirim.
myHalici adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
JoEN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sonra itunes üzerinden yedeğinizi alın
Sonra Shift'e basarak güncellemeyi denetle'ye basın.
Sizden dosya seçmenizi isteyecek indirdiğiniz .ipsw uzantılı dosyayı gösterin.
Sonra otomatik yükleme yapılacak.
Sonra cihazınız otomatik IOS 7'de açılacak. Tabi hiçbir şey kaybolmamış olacak ama eğer olaki silinmiş vaziyette açılırsa itunes üzerinden yedeğinizi yüklersiniz.
Not:Bir sorun oluşmaz yinede ben sorumluluk kabul etmiyorum.
EmreDnmz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle