MujaHeed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iPad e ne zaman gelecek acaba?
iPad'in ilk betası 7-10 gün içinde yayınlanacak.Tam sürüm ise 2-3 Ay arasında çıkması bekleniyor.