bende iphone 4 ios7 beta kullanıyorum
bir sorunla karşılaştım birinci sorum türkçe bu sorunları apple a bildirebileceğimiz bir kanal varmı?

karşılaştığım sorun ise ben google authenticator kullanıyorum 2 adımlı doğrulama bu uygulama itunes üzerinden eş Amanlayınca çalışmadı silip app storeden yükleyincede tekrar kayıt yapmam gerekti tabi bununla birlikte gmail şifremide 2 adımlı doğrulamadan silmiştim laptoptan yeni şifremi oluşturayım detken mailin şifre girme ekranında telefon 1 dk geçtiği için şifre ekranı ve klavye ile birlikte kitlendi ve sonuç resimlerde görüldüğü gibi


klavye kilit ekranında takılı kaldı

birde bu yazıyı yazarken resmi tapatalktan yükleyemedim foruma verdiği hata ise

son bir sorun daha oldu tapatalka facebook ile bağlanayım dedim facebook da kabul etmem için bir bugon yoktuuu

şimdilik bu kadar bu bilgileri apple kim ler ulaştırır bunları nasıl geliştirilmesi için yardımcı oluruz teşekkürler